splash screen icon Lenndi
splash screen name leendi
E

Etienne la Boétie (De)

Auteurplume

En savoir plus sur l'auteur

...plus

Compte non officiel

Poésies

3

    E

    Etienne la Boétie (De)

    @etienneLaBoetieDe

    Amour, lors que premier ma franchise fut morte Amour, lors que premier ma franchise fut morte, Combien j'avois perdu encor je ne sçavoy, Et ne m'advisoy pas, mal sage, que j'avoy Espousé pour jamais une prison si forte. Je pensoy me sauver de toy en quelque sorte, Au fort m'esloignant d'elle ; et maintenant je voy Que je ne gaigne rien à fuir devant toy, Car ton traict en fuyant avecques moy j'emporte. Qui a veu au village un enfant enjoué, Qui un baston derriere à un chien a noué, Le chien d'estre battu par derriere estonné, Il se vire et se frappe, et les enfans joyeux Rient qu'il va, qu'il vient, et fuyant parmy eulx Ne peut fuir les coups que luymesme se donne.

    en cours de vérification

    E

    Etienne la Boétie (De)

    @etienneLaBoetieDe

    C'est faict, mon coeur, quitons la liberte C'est faict, mon coeur, quitons la liberté. Dequoy meshuy serviroit la deffence, Que d'agrandir et la peine et l'offence ? Plus ne suis fort, ainsi que j'ay esté. La raison fust un temps de mon costé, Or, revoltée, elle veut que je pense Qu'il faut servir, et prendre en recompence Qu'oncq d'un tel neud nul ne feust arresté. S'il se faut rendre, alors il est saison, Quand on n'a plus devers soy la raison. Je voy qu'Amour, sans que je le deserve, Sans aucun droict, se vient saisir de moy ; Et voy qu'encor il faut à ce grand Roy, Quand il a tort, que la raison luy serve.

    en cours de vérification

    E

    Etienne la Boétie (De)

    @etienneLaBoetieDe

    J'allois seul remaschant mes angoisses passes J'allois seul remaschant mes angoisses passes : Voici (Dieux destournez ce triste mal-encontre !) Sur chemin d'un grand loup l'effroyable rencontre, Qui, vainqueur des brebis de leur chien delaissees, Tirassoit d'un mouton les cuisses despecees, Le grand deuil du berger. Il rechigne et me monstre Les dents rouges de sang, et puis me passe contre, Menassant mon amour, je croy, et mes pensees. De m'effrayer depuis ce presage ne cesse : Mais j'en consulteray sans plus à ma maistresse. Onc par moy n'en sera pressé le Delphien. Il le sçait, je le croy, et m'en peut faire sage :

    en cours de vérification

  • 1