splash screen icon Lenndi
splash screen name leendi
@mellinDeSaintGelais profile image

Mellin de Saint-Gelais

Auteurplume

Mellin de Saint-Gelais (ou Melin de Saint-Gelays ou de Sainct-Gelais), né à Angoulême vers 1491 et mort à Paris le 14 octobre 1558, est un poète français de la Renaissance, qui eut les faveurs de François Ier et de Henri II. Même s'il est peu connu aujourd'hui, il fut considéré par ses contemporains comme l'un des meilleurs poètes de son temps, comparable au « Prince des poètes français », Clément Marot.

...plus

Compte non officiel

Poésies

2

    Mellin de Saint-Gelais

    Mellin de Saint-Gelais

    @mellinDeSaintGelais

    Du triste coeur vouldrois la flamme estaindre Du triste coeur vouldrois la flamme estaindre, De l'estomac les flesches arracher, Et de mon col le lien destacher, Qui tant m'ont peu brusler, poindre et estraindre ; Puis l'ung de glace et l'aultre de roc ceindre, Le tiers de fer apris à bien trencher, Pour amortir, repousser et hascher Foeuz, dardz et neuds, sans plus les debvoir craindre. Et les beaux yeulx, la bouche et main polie, D'où vient chaleur, traict et reth si soubdaine, Par qui amour m'ard, me poinct et me lye, Vouldrois tourner eulx en claire fontaine, L'aultre en deux brins de Corail joinctz ensemble,

    en cours de vérification

    Mellin de Saint-Gelais

    Mellin de Saint-Gelais

    @mellinDeSaintGelais

    Epitaphe de Marie Compane femme de Nicolas de Herberay Cy gist le corps de la plus heureuse ame Qui oncques fut ou soit pour sa beauté, Ou pour ses meurs, ou pour sa loyaulté, Ou pour avoir esté d'un amy femme. Amy qui a or le bruyt et la fame D'un vif exemple et seur de fermetté, Qui ce corps mort, ce corps tant regretté, Plus mort luy mesme a mys soubz ceste lame. Pas n'eust voulu seul demeurer vivant, Et seul sans elle au monde il pensoit estre, Dont vif voulut s'enterrer la suivant. L'ombre de luy seulle on veoit apparoistre, Et est ce lieu heureux sur toute chose, Où il languit et morte elle repose.

    en cours de vérification

  • 1